بهترین نوع پارچه بلوز
نوشته شده توسط : رضا جعفری

1. ابریشم

اگر می خواهید پارچه ای صاف و منحصر به فرد با درخشندگی زیبا داشته باشید، ابریشم بهترین پارچه است. مواد بلوز ابریشمی چشم نواز هستند و در انواع مختلفی از جمله نوعی پارچه ابریشمی، ارگانزا، چارموز و کرپ وجود دارند. برای خرید بهترین انواع بلوز زنانه به فروشگاه کهن شاپ سر بزنید.

هر کدام از آنها از کرم ابریشم متفاوتی می آیند و همه دارای ویژگی های مختلفی هستند که آنها را برای لباس های خاص عالی می کند. طرح بلوزی که می خواهید به آن برسید باید پارچه انتخابی شما را مشخص کند. بلوزهای ابریشمی برای رویدادهای اجتماعی در فضای باز ایده آل هستند.

به نقل از کهن شاپ می توانید آنها را با یک شلوار ساری ، جین، نخی یا حتی ابریشمی بپوشید. بلوزهای ابریشمی پپلوم به خوبی با شلوار جین تنگ و کفش پاشنه بلند می‌آیند. یکی از معایب بلوزهای ابریشمی این است که عرق را جذب نمی کنند. با این حال، می‌توانید پدهای زیر بغل را تهیه کنید که به جذب عرق اضافی کمک می‌کنند و بلوزتان را در طول روز زیبا جلوه می‌دهند. همچنین بخوانید لباس های چینی چیست و مردان چگونه باید آن را بپوشند؟ 

2-پنبه

یکی دیگر از مواد بلوز جاودانه و فانتزی است که برای بسیاری از خانم ها مورد استفاده قرار می گیرد. این یک پارچه بافته شده در دسترس و طبیعی است که یکی از بهترین ها برای ساخت بلوز است. علاوه بر این، پنبه به دلیل قابلیت تنفس برای همه شرایط آب و هوایی ایده آل است. نگهداری پارچه طبیعی نیز آسان است. یکی از راه های مطمئن برای تشخیص پنبه با کیفیت خوب این است که اطمینان حاصل شود که سطح مواد صاف و بدون نشاسته به نظر می رسد. علاوه بر این، می‌توانید بلوز خود را اکسسوری کنید تا آن را در میان جمعیت برجسته کنید.

3. توری

 گتی ایماژ اگر به دنبال پارچه ای شیک و زنانه هستید توری بهترین گزینه است. پارچه منحصر به فرد است زیرا برای ایجاد یک بلوز زیبا و ساده نیاز به آستر دارد. توری از مواد طبیعی ساخته شده است و می توان آن را به طیف گسترده ای از طرح ها تبدیل کرد و مناسبت است. توری همچنین می تواند حاشیه یا روکش بلوزهای ساخته شده از پارچه های دیگر باشد. این ماده بافت خوبی دارد و قابل تنفس است. با این حال، یکی از معایب قابل توجه آن این است که به راحتی آسیب می بیند و بسیار گران است. همچنین بخوانید 21 مدل برتر بلوز سرهمی ابریشمی

4. ساتن

 ساتن حسی لوکس دارد و برای ساخت بلوزهای مد روز ایده آل است. می توانید در رویدادهای اجتماعی مانند عروسی لباس ساتن بپوشید. دوخت ساتن به دلیل درزهای حلقه ای که دارد می تواند چالش برانگیز باشد، اما یک خیاط خوب از پس چالش ها بر می آید و لباسی زیبا تولید می کند. یکی از دلایلی که مردم این پارچه را به پارچه های دیگر ترجیح می دهند، مقاوم بودن آن در برابر چروک است، به خصوص ساتن های سنگین تر. اگر این پارچه را انتخاب می‌کنید، توصیه می‌شود دستورالعمل‌های شستشو را به دقت دنبال کنید تا مطمئن شوید که مواد به شما خدمات بهتری می‌دهند. همچنین می‌توانید پارچه صاف و براق را با استفاده از مروارید به زیبایی آن اضافه کنید.

5. پلی استر

توییتر پلی استر یک پارچه مصنوعی است که برای ساختن یک بلوز خلاقانه برای هر مناسبتی استفاده می شود. این ماده دارای پوشش عالی است، به راحتی کشیده می شود، مقاوم در برابر لکه است و نگهداری آن آسان است. پلی استر همچنین یک الیاف قوی است که در برابر کپک و پروانه بسیار مقاوم است. همچنین بخوانید طرح های ساده بلوز برای استفاده روزانه پارچه مصنوعی منحصر به فرد است زیرا چین های عالی را ایجاد می کند و حفظ می کند. همچنین ضد لک و چروک است و کمتر از پنبه محو می شود. یکی از ویژگی های پلی استر با کیفیت خوب این است که پس از چند بار شستشو، نخ های بریده شده ایجاد نمی کند. این عنصر کمک می کند زیرا مواد باید در برابر شستشوی زیاد مقاومت کنند. متأسفانه این ماده مستعد دویدن و کشیدن است. علاوه بر این، تمایل دارد به پوست مرطوب بچسبد، که وقتی عرق می‌کنید به یک چالش تبدیل می‌شود.

6. بافتنی

 بافتنی یکی دیگر از موارد مورد علاقه بسیاری است که به دلیل کشش، تناسب راحت و پرده آن است. یکی از راه‌های تشخیص بافت باکیفیت، نگاه کردن به گیج پارچه است که می‌توانید با شمارش دوخت‌ها در ردیف‌های عمودی این کار را انجام دهید. گیج بالاتر به معنای کیفیت بهتر است. این پارچه همچنین منحصر به فرد است زیرا نیاز به سوزن بافتنی خاصی دارد که نتایج عالی را ایجاد می کند. بافتنی نیز انواع مختلفی دارد که به طرح بلوز انتخابی شما بستگی دارد. بنابراین، این پارچه از نظر طرح بلوز انعطاف پذیری را ارائه می دهد که به کمد لباس شما تنوع می بخشد. همچنین بخوانید 20 بهترین طرح یقه بلوز جلو و پشت 2020

7. پشم

 دورانی که پشم فقط برای ساختن پتو و ژاکت یا ژاکت سنگین شناخته می شد، گذشته است. امروزه نوعی پشم صاف‌تر و نرم‌تر وجود دارد که بلوزهای زیبا و شیک ایجاد می‌کند. پارچه نرم و ظریف آن قابل تنفس است که آن را برای همه شرایط آب و هوایی ایده آل می کند. پشم طبیعی و بسیار جاذب است و در کنار پوست حس نرمی دارد. با این حال، پارچه پشمی ارزان نیست و برای حفظ کیفیت خود به شرایط خشکشویی خاصی نیاز دارد.

8. ریون

ریون پارچه ای سبک و گشاد است که برای ساخت بلوزهای شیک و رنگارنگ ایده آل است زیرا عمدتا از الیاف روشن ساخته شده است. این یک پارچه نیمه مصنوعی است که از الیاف سلولز خمیر چوب خالص شده ساخته شده است. این مواد طبیعی را با مواد شیمیایی خاصی ترکیب می کند. این ماده چندین پارچه دیگر مانند پنبه و پلی استر را با هم ترکیب می‌کند و لازم است دستورالعمل‌های شستشوی خاصی را دنبال کنید. طراحان توصیه می کنند که کاربران ریون مواد را با دست بشویند زیرا ماشین لباسشویی می تواند باعث کشیده یا جمع شدن پارچه شود. 





:: بازدید از این مطلب : 441
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: